4 Ekim 2011 Salı

Makyaj Ona Çok Yakışıyor...

Ben bu adamın, yakışıklı mı, yoksa çirkin mi olduğuna bir türlü karar veremiyordum ama son zamanlarda makyajlı daha yakışıklı olduğuna karar verdim. Evet, Jason Momoa'dan bahsediyorum. "Game Of Thrones" izleyicileri onu yakından tanıyacaktır. Momoa, bu dizide süslü bir kabile liderini canlandırıyor ve ortalıkta sürekli makyajlı geziyor. Normal hayatında ve diğer projelerinde bu süslü halinden eser yok kendisinin... Normalde, makyaj yapan adamlardan hoşlanmıyorum ama bu adam, makyajlı daha bir çekici, cool ve asi oluyor bence...

2 yorum:

  1. Türkiyede Game of Thrones´un reklamlarini görebiliyordum, burda hic gösterilmiyor, hangi kanalda oynuyorki? Cok ilginc gelmisti bana.
    Adama gelince´de karanlikta raslamamak istedigim cinstenmis : ) Ama gizemli hersey cekici gelirya insana, bence makyaj ondan cekici yapiyordur adami ; )

    YanıtlaSil
  2. Cnbc-e de oynuyor burada, ama Internet üzerinden de bir şekilde izlenebiliyor diye biliyorum. Valla aslında adam çok şahane değil ama makyajla bir acayip oluyor. Şimdi de Conan the Barbarian'da Conan rolünde oynuyor, izle bakalım ne düşüneceksin:)

    YanıtlaSil