4 Kasım 2011 Cuma

Erkekleri Nasıl Bakımlı Yaparız?

Ben bakım ürünlerini çok seviyorum. Mesela, çok kötü bir gün geçiriyor olayım, elime yeni bir parfüm, krem geçsin; modum birden değişir. Keyfim yerine gelir. Ancak bu zevkimi, bir türlü erkek arkadaşımla paylaşamıyorum. Ona parfümler, göz kremleri alıyorum; güzelmiş deyip bir kenara koyuyor. Üç farklı kokusu olmasına rağmen, bir şişeyi bitirene kadar diğerlerini asla kullanmıyor. Bakıma dair en sevdiği şey, makineyle saçlarını kesmek! Bu en sevdiğim özelliği diyebilirim!

Geçen gün benden burun bandı istedi, ben de gidip ona nefes açan burun bantlarından aldım. Meğer, siyah noktalar için olanlarından istiyormuş. Nerden bileyim değil mi? Ancak ona da kızamıyorum, çünkü bizim erkeklerimiz, bakım konusunda yeni yeni bilinçlenmeye başlıyor. Biraz da utanıyorlar bu konuda dertlerini anlatmaya... Çünkü bakımlı olurlarsa, daha az erkeksi görüneceklerini zannediyorlar. Sonra da gidip eşlerinin ya da sevgililerinin duş jellerini, kremlerini kullanmaya başlıyorlar.

İşte bu yüzden düşündüm taşındım, erkekleri bakımlı olmaya itecek birtakım yöntemler hazırladım. Bunları kendi sevgilim üzerinde de test edeceğim. Ne kadar başarılı olacağımı bilmiyorum ama, en azından denemiş olurum.



Bakım Ürünlerini Tanıtmak: "Gel hayatım buraya" deyip, elinden tutup hangi ürünün hangi işe yaradığını anlatacağım. Temel bakım ürünlerini tanısa yeter! Saç maskesi kullanmasına gerek yok!

Birlikte Alışverişe Gitmek: Bir adam, kokularla dolu, makyajlı kadınların çalıştığı bir kozmetik mağazasına girdiğinde, etrafındaki güzel kadınları, bakım ürünlerinden daha önce keşfeder. Ancak bu, ümit yok demek değildir.Sadece kendimize değil, ona da birşeyler alırsak, kullanmak için daha hevesli olabilir. Hele, kasada ücreti ödeyen o olacaksa, kullanacağından emin olabiliriz.

Hediye Etmek: Bu faktör, her erkeğin üzerinde çalışmayabilir. Çünkü toplum olarak, pahalı olmadığı sürece hediyelere pek değer verdiğimiz söylenemez. Ancak, bir erkeğe spa, masaj gibi keyifli bakım seansları hediye ederek aklını çelebiliriz ve pırıl pırıl parlayan adamlara sahip olabiliriz.

Kontrol Etmek: Tüm bunların ardından, ürünleri kullanıp kullanmadığını kontrol etmek gerekiyor. Ancak bu kontrolü de kendi yöntemlerimizle yapmamız lazım. Nasıl ceplerini, cep telefonunu karıştırıyorsak, burada da banyo dolaplarını karıştıracağız. Ne de olsa, kullanılmış bir ürün kendini belli eder, öyle değil mi?

Dediğim gibi, bunlar benim yöntemlerim... İşe yarar mı? Kimbilir... Ama işe yaramasa da mutsuz olmam. Çünkü sevgilimin, benden süslü olmasına katlanamam:)

3 yorum:

  1. canim kozmetik ve bakim piyasasi erkekleri gözüne kestirmisler, emin olki bir kac yila kadar bakimli erkek dahada "normal" olacak ; )

    YanıtlaSil
  2. en iyisi hediye etme yöntemi :) ben öyle yapmıştım :)

    YanıtlaSil