29 Aralık 2011 Perşembe

M2 BEAUTE KAŞ SERUMU

Yine uzun bir süre yazamadım, oysa şu sıralar bir sürü ürün inceliyorum, test ediyorum. Artık gelecek post'larda bunları paylaşmaya çalışacağım elimden geldiğince... Teste aldığım ilk ürün M2 BEAUTE kaş seti... Yeni yılın son demlerini yaşadığımız, hediyelere boğulduğumuz günlerde, böyle bir hediyeyle karşılaşmak çok hoşuma gitti doğrusu... Hoşuma gitti çünkü, çok istememe rağmen kaşlarımı bir türlü kalınlaştıramıyorum. Paketin içinden çıkan M2 BROWS kaş serumunun bu derdime deva olacağını düşünüyorum. Bunun için 4 ile 6 hafta boyunca, kaşlarımın uzamasını istediğim kısımlarına, gece yatmadan önce, özel şekillendirilmiş fırçasıyla bu serumu süreceğim. İnternet sitesinde uygulamalarıyla göstermişler. Gerçekten de öyle kalın kaşlara sahip olabilirsem inanılmaz mutlu olurum. Gerçekten işe yararsa fotoğraflarını da paylaşacağım burada...

Aranızda bu ürünü deneyen var mı? Ya da siz kaşlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?





8 yorum:

  1. hiç denemedim :) neredeyse 4 haftadır new peptin eyelash enhancer kullanıyorum. ondan once de suna dumankaya kullanmıştım :)

    nerelerde satılıyor bu urun?

    YanıtlaSil
  2. İnternet sitesi üzerinden satış yapıyorlarmış. Ayrıca, http://www.m2beaute.com.tr/satis-noktalari-9.aspx adresinde, hangi eczanelerde ve sanal mağazalarda satıldığı belirtiliyor.

    YanıtlaSil
  3. güzel bir hediyeymiş :) az önce araştırdım, özellikle kaş serumu çok etkiliymiş. ama fiyatı da çok tuzlu :S

    YanıtlaSil
  4. arkadaş ben kaşlardan kurtulmaya çalışırken böyle ürünler kabus olur rüyama girer :)

    umarım işe yarar cnm genelde kaş işi zor yağlı ürünler baden hindistancevizi yağı gibi kirpiklerimde cok işe yaradı kaşta da yarardır. az bir pamukla pıt pıt yapılabilir.

    çekilişime herkesi beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2011/12/bioderma-sensibio-h2o-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  5. ben kullandım şuan kapkalın kaşlarım var yupppiiii

    YanıtlaSil
  6. Sanıyorum işe yaramamış .Yorum ve fotografları göremedim de

    YanıtlaSil
  7. Ürünü denemeye devam ettiğim için, henüz yorumlarımı yazmıyorum arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar insanları kandırmadan bir şeyler yazarsanız sevinirim çünkü burayı herkez okuyor ve ümitleniyor :( benim kaşlarım çok seyrek ve açık renkli bu serum gerçekten işe yarıyor mu ?

    YanıtlaSil