28 Şubat 2012 Salı

Yves Rocher Cicileri

Yine tembellik yapıp blogumdan koptum, gittim. Çalışıyordum, havalar kötü, sıkıldım gibi bahanelerin ardına sığınmayacağım, tembelim ben, tembel... Ama bundan sonra daha az tembellik yapıp, daha fazla şey yazmaya çalışacağım, sözüm söz!

Efendimm, ne zaman bir Yves Rocher davetiyesiyle karşılaşsam (bakınız aşağıdaki gibi), iki elim kanda olsa da, gitmek için elimden geleni yapıyorum. Çünkü Yves Rocher yetkilileri oldukça tatlı insanlar ve lansmanlarda oldukça keyifli bir ortam yaratıyorlar. Çünkü, Yves Rocher, benim için farklı bir marka... Hani bazı markalar vardır; bir ürünü size iyi gelirken, diğer bir ürünü cildinize uygun olmaz. Ama Yves Rocher öyle değil, el kreminin bile benim için özel bir yeri vardır.


O nedenle bu basın lansmanına da koşa koşa gittim ve markanın yeni ürünleriyle tanışma ( ve de sizlerle tanıştırma) fırsatı buldum. İşte, başlıyoruz.


Yves Rocher Triple Action: Selülit, tüm kadınların belası! Yaz kapıda, bu selülitlerden mutlaka kurtulmalı diyorsanız; yeşil kahve, yeşil çay, asya sentellası (çok gizemli bir madde olmalı) içeren, selülit karşıtı bu kremi deneyebilirsiniz. Şekillendirici ve sıkılaştırıcı etkisi bulunan bu ürünü kullanan kadınların %87'si, selülitlerde gözle görülür bir azalma yaşadıklarını belirtmiş. Bakalım, deneyip göreceğim.


Yves Rocher Elixir 7.9: Ürünün adı, biraz ajan adına benziyor:) Zaten kendisi de bir çeşit ajan, gençlik ajanı:) 7 ayrı bitkisel aktif bileşen ve 9 yaşlanma karşıtı buluş patentinden oluşan bu ürün, bir çeşit gençlik serumu!Adı üstünde cildi gençleştiriyor, yaşasın gençlik!



Yves Rocher Pure System Temizleme Jeli: Aslında yüzümü yıkayarak temizleyen ürünleri kullanmıyorum, çünkü cildi kurutuyor. Ama bu ürün pek de öyle değil... Siyah noktaları yok ediyor, cildi kurutmadan temizliyor, gözenekleri arındırıyor.



Yves Rocher Pure System Tonik: Cildinizi iyice temizledikten sonra bu tonik sürülüyor, kapalı gözenekler açılıyor ve cilt matlaşıyor.



Yves Rocher Bakım Kremi: Temizleyici ve tonikten sonra bu bakım kremi uygulanıyor; cilt dokusu daha da güçleniyor. Bu ürünün en önemli vaadi, kusur giderici olması...



Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisi: Organik peygamber çiçeği formülüne sahip bu ürün, göz çevresini kolayca temizliyor. Muadilleri gibi çok yağlı olmadığını da söylemeliyim...

Son olarak, selülit kremi haricindeki tüm ürünleri dün gece kullandığımı söylemeliyim. Hatta bu ürünlerden başka ürün kullanmadım iyice test etmek için... Sabah uyandığımda cildim gayet nemli ve sağlıklıydı.

Elime sağlık:) Umarım yazım faydalı olur...

3 yorum:

  1. çok guzel gule gule kullan, ah birde ben bir lansmana gtsem ne mutlu olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben selülit kremini kullanmaya başladım bile, bakalım işe yarıyor mu göreceğiz:)

    YanıtlaSil
  3. selülit ürününü yorumlamanız mümkün mü?

    YanıtlaSil