1 Mart 2012 Perşembe

Hello Dore!

Tipili bir İstanbul gününde, elime Dore'nin katalogu geçti. Dore; Yıldız Holding'in, kozmetik, temizlik gibi alanlardaki, doğrudan pazarlama markası... Önce Avon,Oriflame tarzı bir şey sandım ama, katologda porselen baharatlık seti görünce, fikrim değişti. Her neyse, Dore, güneş koruyucu bir yüz kremi yollamış bana; sıcağı sıcağına yazmak istediğim ve fotoğraf makinem yanımda olmadığı için CD'deki görseli paylaşıyorum sizlerle... Yalnız kremin markası Eveline... Ürün; 50 güneş koruma faktörüne sahipmiş; özel formülü sayesinde de güneşe karşı etkin bir koruma sağlıyormuş. Hassas bir cildim olduğu için bu tarz ürünlere ekstra dikkat ederim ama; her şeyi de yüzüme sürmek istemiyorum. Aranızda bu markanın ürünlerini kullanmış olanlar varsa, fikirlerini almak isterim. Düşünceleriniz, bültende yazandan daha önemli benim için:) Umarım, orda bir yerde "bence..." diye başlayan bir cümle kurmak isteyen vardır:)

1 yorum: